s-Hertogenbosch

Privé bezoek aan theetuin/keramiekatelier in Berlicum

Afdeling:

s-Hertogenbosch

Datum:

05-06-2024

Kosten:

€ Niet van toepassing

Kosten lid:

Locatie:

Atelier Achteraf
Heikantsehoeve 1
5258 TS Berlicum

Route

De leden van Groei & Bloei 's-Hertogenbosch e.o. mogen op bezoek komen bij een prachtige tuin in Berlicum met veel verschillende planten. De tuin is onderverdeeld in een siertuin met vijver, een moestuin en een boomgaard. De tuin is tevens theetuin.

De eigenaresse maakt keramiek dat overal in de tuin te vinden is en te koop is. Een kopje koffie of thee drinken, op eigen kosten, is mogelijk. Voor meer informatie zie www.atelier-achteraf.nl

De maximale groepsgrootte is 12 personen daarom zijn er twee groepen achter elkaar gepland.

Meer info:

Aanvang groep 1: 13.30 - 15.00uur

Aanvang groep 2: 15.00 - 16.30 uur

Aanmelden: ALLEEN VOOR LEDEN vóór 28 mei 2024, met vermelding van lidnummer, via activiteiten(at)hertogenbosch.groei.nl Heb je voorkeur voor een tijd geef dat dan op bij aanmelding. Anders wordt een tijd toegewezen.

Maximum aantal leden: 2 groepen van 12. Aanmelding gaat op volgorde van binnenkomst. Vol = vol.

LET OP: alleen pinbetalingen.