Drie op een rij

Cursus bloemschikken 2024 beginners 1:

Maandagavond: 15 januari, 5 februari, 4 maart en 22 april

Cursus bloemschikken 2024 beginners 2:

Maandagavond: 22 januari, 19  februari, 11 maart en 6 mei

Voor beide cursussen geldt:

Iedereen kan hierbij instromen. De basistechnieken en enkele stijlen worden geoefend in de verschillende arrangementen die tijdens de les worden gemaakt. De docent verzorgt de opdracht en de materialen. Zij maakt een voorbeeld van een bloemstuk en geeft advies over de ondergrond. In de lessen kunnen de volgende onderdelen aan bod komen:

• Welke materialen en gereedschappen heb ik nodig bij het bloemschikken en hoe kan ik deze gebruiken?
  • Het op draad zetten van bloem en blad
  • Het maken van een boeket volgens een techniek
  • Het maken van een bloemstuk volgens een bepaalde stijl en met een bepaalde techniek.

Docent: Yvonne Zwinkels

Locatie: Sociaal-Cultureel Centrum De Biechten

Tijd: 19.30 uur tot 21.30 uur

Aanmelden: bloemschikken(at)hertogenbosch.groei.nl

Kosten: Leden € 92,-, niet-leden € 104,-

Betalen: Overboeken op bankrekeningnummer NL98 RABO 0131 706055 t.n.v. KMTP ’s-Hertogenbosch met vermelding naam, cursus en lidmaatschapsnummer vergeet dit niet te vermelden. Geef duidelijk aan of je voor beginners 1 of beginners 2 wilt inschrijven.