s-Hertogenbosch
bekijk online
Nieuwsflits maart 2024

Voorjaarsplantenruilbeurs

Zaterdag 20 april 2024 is van 11.00 tot 12.00 uur de Voorjaarsplantenruilbeurs bij Elly de Vries.
Elly en haar man Reds ontvangen ons in hun mooie tuin en zorgen voor koffie en thee.

Heb je (te) veel planten in je tuin, heb je (te) veel zaaigoed of kun je juist wat nieuwe planten gebruiken? Kom dan zeker langs!
Liefhebbers bieden op deze beurs planten, stekjes en zaadjes aan, al dan niet om te ruilen. Ook kunnen andere dingen op plantgebied aangeboden worden zoals potten of boeken. Alles gaat met gesloten beurs. Maar je mag natuurlijk ook voor de gezelligheid komen om andere tuinliefhebbers te ontmoeten.

Vergeet niet om je voor 13 april 2024 aan te melden, met vermelding van lidnummer, via activiteiten@hertogenbosch.groei.nl.
Degenen die zich aanmelden ontvangen enkele dagen voor de plantenruilbeurs het adres.

Komende activiteiten:

8 mei Bezoek aan privétuin in Vught (alleen leden)

5 juni Bezoek aan privétuin in Berlicum (alleen leden)

12 t/m 16 juni Meerdaagse tuinreis Buckinghamshire = VOLGEBOEKT

17 augustus Dagtuinreis

Meer informatie:

Meer informatie over alle activiteiten van Groei & Bloei 's-Hertogenbosch e.o., de agenda en allerlei praktische tips op groengebied vind je op www.hertogenbosch.groei.nl